Impulsat i organitzat conjuntament amb la Fundació Occident, és el projecte amb més vocació social. Ofereix l’oportunitat de conèixer i aprendre a tocar el piano a nens i nenes que viuen en barris amb un alt percentatge de vulnerabilitat social.
Projecte social
Em toca!
El projecte social “Em toca!”, està adreçat a nens i nenes a partir de sis anys perquè puguin estudiar piano tot l’any de forma gratuïta. Es desenvolupa a Barcelona (als districtes de Ciutat Meridiana i la Verneda), Madrid (districte d'Usera), Sevilla (districte de la Macarena) i Bilbao (districte Otxarkoaga-Txurdinaga).
Cada escola del barri, per a cada grup classe, pot proposar alumnes que sobresurtin pel seu talent, motivació, dificultats econòmiques i implicació familiar, per rebre la beca Fundació Occident per a un mínim de tres anys.
A final del curs, tots els estudiants becats ofereixen un concert al seu barri, obert a les famílies i als veïns, i participen en un acte solemne d’entrega de les beques Fundació Occident.
El projecte compta amb la participació de 25 escoles, i 140 infants de més de 22 nacionalitats.
Professors
Sarai Jiménez
Professora projecte social Sevilla
Nana Tsaava
Professora projecte social Barcelona
Alan Cueto
Professor projecte social Madrid
Javier Alcázar
Professor projecte social Madrid
Camila Prieto
Professor projecte social Bilbao